Notizie nantu à i Materiali di Bambù

Per u tavulinu di bambù, i primi prudutti ùn eranu micca abbastanza resistenti à l'umidità è, ancu di più, à l'insetti.

I fabbricanti anu cunclusu chì avianu da caccià a fonte alimentaria di i parassiti è rimpiazzalla cù resina o plasticu, creendu qualchì forma di compositu.

Ci sò stati basicamente dui approcci diversi. U primu hè simile à u terrenu tradiziunale compositu legnu-plasticu, aduprendu solu bambù per a cumpunente di fibra invece di legnu.

Per fà una piattaforma di bambù cumposta, u fabbricante utilizza e fibre di bambù recuperate rimanenti da a fabricazione di i so prudutti solidi di bambù. Sti fibri sò mischiati cù plasticu HDPE riciclatu (principalmente cartoni di bevande è contenitori di detergenti per lavanderia) per formà un mischju chì hè poi stampatu in tavule di terrazza di varie dimensioni è culori.

L'usu di bambù face un compositu più forte. Sicondu u prufessiunale, i prudutti di e piattaforme cumposte anu una forte resistenza à a curvatura è à a curvatura, ciò chì hè particularmente impurtante se u ponte hà da suppurtà assai pesu cum'è mobuli per l'esternu, una griglia, una vasca d'acqua calda, o forti nevicate. Queste fibre di bambù facenu un compositu chì hè almenu 3,6 volte più forte chè (decking WPC tradiziunale). "

U bambù hà grandi vantaghji nantu à u legnu. Hè assai più densu. Hà una alta resistenza compressa, più grande di u legnu, u mattone o di u cimentu, è a stessa resistenza à a trazione cum'è l'acciau. È hà menu olii cà u legnu. Installa esattamente u listessu chì i compositi legnu-plasticu, ma cù WPC, se qualchissia piglia un 20-ft. bordu, hè cum'è una tagliatella bagnata. Mentre a tavula di bambù hè un pocu più pesante, ma più densa è più rigida, pò esse purtata lunghezze lunghe senza inchinassi.

U secondu approcciu per incorporà efficacemente u bambù in a piattaforma hè di cucinà i zuccherini fora, impregnà e strisce di resina fenolica, è fuse li inseme. U legante hè a listessa resina aduprata per pruduce palle di bowling, allora a piattaforma hè, in effetti, 87% bambù è 13% palla di bowling.

U pruduttu finale s'assumiglia più à un legnu duru esoticu. Offre dinò una classificazione à u focu di Classe A. Cum'è u legnu, pò esse lasciatu à u clima à un grisgiu naturale o ricustruitu ogni 12 à 18 mesi per mantene i so toni di legnu più scuri.

Ci hè una altra sfida à purtà i so prudutti à u mercatu: sò dispunibili solu in 6-ft. lunghezze, à u cuntrariu di u 12- à 20-ft. lungimi a maiò parte di l'altri cumposti sò venduti in. L'idea hè di emulà u pavimentu di legnu duru, cù 6-ft. lunghezze è articulazioni à a fine.

Certamente, l'accettazione ùn hè micca venuta faciule. U bambù ùn hà ancu crepatu ancu 1% di u mercatu generale di u ponte nordamericanu. E mentre alcuni fabbricanti godenu di una crescita esplosiva, altri anu rinunziatu à i Stati Uniti

Ma i ghjucatori restanti sò cunfidenti. Questa hè una grande industria, ma hè lenta per cambià. Avemu solu da esse persistenti ".


Tempu di posta: Mar-03-2021